​آموزش های تعالی

  • آمــــوزش
  • تورهای تعالی
  • همایش های فصلی
  • همایش های ترویجی
  • بنيان هاي تعالي
  
  
سرفصل کارگاه آموزشی مربوطه
  
برنامه و زمان‌های برگزاری
  
کارگاه متخصص تعالی سازمانی - سطح 1 OEP-1هدف از این کارگاه، آشنایی فراگیران با مدل تعالی سازمانی و کلیاتی از خودارزیابی است.  مخاطب دوره همه مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف سازمان هستند.

ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی

تشریح معیارهای الگوی تعالی سازمانی

کلیاتی از خودارزیابی

کلیاتی از منطق ارزیابی

کارگاه‌های تخصصی و آزمون

20

دوره اول: 21 و 22 تیر 1396

دوره دوم: 4 و 5 مرداد  1396

7,194,000
کارگاه متخصص تعالی سازمانی - سطح 2 OEP-2هدف از این کارگاه، آشنایی با نحوه ارزیابی و تدوین اظهارنامه بر اساس الگوی تعالی سازمانی است.   مخاطب دوره عمدتا افراد علاقمند به ارزیابی و مدیران و کارشناسان در واحدهای تعالی سازمانی و کیفیت هستند.

مرور اجمالی  بر معیارهای الگوی تعالی سازمانی

فرایند ارزیابی تعالی سازمانی

تشریح منطق ارزیابی و نحوه امتیازدهی

نحوه تدوین اظهارنامه تعالی (دو روش 82 و 94+)

کارگاه های تخصصی و آزمون

20

دوره اول: 14 و 15 تیر1396

دوره دوم: 11 و 12 مرداد 1396

7,194,000
گواهینامه متخصص تعالی سازمانی - سطح 3 OEP-3علاقمندان به ارزیابی در جایزه ملّی تعالی سازمانی

آموزش و شبیه‌سازی ارزیابی‌های جایزه ملّی

مهارت های ارتباطی ارزیابان جایزه ملّی

کار قبل از دوره، کارگاه، آزمون و مصاحبه

در صورت شرکت در این دوره، فرمت رزومه را دانلود نموده و پس ا زتکمیل به آدرس info@iranaward.org ارسال نمایید

20

22و 23 شهریور

10,910,900
  
  
  
950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395.jpg
تحویل به: Ahadi Zahra950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395.jpg
تحویل به: Ahadi Zahra950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395برنامه تورهای تعالی سال1395

مرکز تعالی سازمانی به روال سال‌های گذشته و در قالب برنامه‌های مرتبط با جایزه ملّی تعالی سازمانی "تورهای تعالی" را به اجرا در می‌آورد.
این تورها به صورت یك روزه، با حضور حدود 30 نفر از مدیران و كارشناسان مرتبط و علاقمند در محل یكی از سازمان‌های موفق كشور برگزار می‌شود. این تورها با فراهم آوردن امكان بازدید از سازمان‌های برتر ایرانی، شناخت عمیق‌تری از رویكردهای موفق را میسر می‌سازد.
برخی از عناوین تورهای تعالی: مدیریت هزینه‌ها، مدیریت زنجیره تامین، HSE ، ارزیابی360 درجه، فناوری اطلاعات، نظام آموزش كاركنان، كایزن، مدیریت فرایندها، مدیریت منابع انسانی، نظام پیشنهادها، برنامه ریزی استراتژیك و ...
برخی از سازمان‌های ارائه دهنده تجربه در تورهای تعالی: فولاد مباركه، ایران خودرو، ساپكو، فولاد خوزستان، همكاران سیستم، سایپا، سازه‌گستر سایپا، نیرومحركه، مكو، فولاد خراسان، پالایش گاز سرخون و قشم، شاتل و ...
  
  
  
950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395.jpg
تحویل به: Ahadi Zahra950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395.jpg
تحویل به: Ahadi Zahra950704.بروشور تورهاي تعالي سال 1395برنامه تورهای تعالی سال1395
950704.بروشور همایش های فصلی سال 1395.jpg950704.بروشور همایش های فصلی سال 1395برنامه همایش های فصلی سال 1395
960129.فراخوان تور و همایش96.pdf960129.فراخوان تور و همایش96فراخوان تور و همایش 96
960414.بروشور تورهاي تعالي سال 1396.jpg960414.بروشور تورهاي تعالي سال 1396960414.بروشور تورهاي تعالي سال 1396
KnowledgeManagementSlides.pdf
تحویل به: Ahadi ZahraKnowledgeManagementSlides.pdf
تحویل به: Ahadi ZahraKnowledgeManagementSlides46 امین همایش فصلی  جایزه ملّی تعالی سازمانی با موضوع طراحی و اعمال رویکرد دانشی در نظام مدیریت استراتژیک
Leadership.pdfLeadershipچهلمین همایش فصلی جایزه ملی با موضوع توسعه رهبری (12 مرداد 94) ارائه استاد
Touga.pdfTougaچهلمین همایش فصلی جایزه ملی با موضوع توسعه رهبری (12 مرداد 94)
سازمان مدیریت صنعتی به روال سال‌های گذشته و در قالب برنامه‌های موردی، جایزه ملّی تعالی سازمانی و دستاوردهای بخشی آن را در قالب "همایش‌های ترویجی" معرفی می‌نماید.
به عنوان نمونه همایش چشم انداز تعالی در صنعت بانك و بیمه كشور با حضور مدیران‌عامل، مدیران وكارشناسان صنعت بانك و بیمه تشكیل گردید. این همایش با هدف انتشار تجارب بانك‌ها و موسسات مالی در ارتباط با اثرات بكارگیری مدل تعالی سازمانی و شركت در فرآیند جایزه ملّی تعالی سازمانی برگزار شد