​آموزش های تعالی

  • آمــــوزش
  • تورهای تعالی
  • همایش های فصلی
  • همایش های ترویجی
  • بنيان هاي تعالي
  
  
سرفصل کارگاه آموزشی مربوطه
  
برنامه و زمان‌های برگزاری
  
کارگاه آموزشی تربیت ارزیاب ویژه جایزه ملی  AATW• هدف این کارگاه، تربیت ارزیاب جهت همکاری در جایزه ملّی تعالی سازمانی است لذا حاضران در دوره باید شرایط لازم جهت حضور در این کارگاه را داشته باشند و آزمون‌ها و مصاحبه‌های آن را موفق پشت سر بگذارند.  • مخاطبان دوره، همه مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف

• مروری بر مفاهيم بنيادين، معيارها و منطق ارزیابی
• تشریح فرآیند ارزیابی در جایزه ملی
• شایستگی های ارزیابان
• چگونگی انجام ارزیابی انفرادی
• توانایی شناسایی و تحلیل اطلاعات کلیدی
• شناسایی نقاط تمرکز ارزیابی
• تشریح فرایندهای ترکیب، اجماع و بازدید از محل
• تکنیک های مصاحبه و ارتباط موثر
•  چگونگی هدایت گروه های تمرکز
• نکات مهم در تدوین گزارش بازخورد
• کارگاه های آموزشی، مصاحبه، ایفای نقش و آزمون
16

25 و 26 خرداد
و 1 و 2 تیر ماه  1400
14,824,000
کارگاه آموزشی خودارزیابی STW• هدف از این کارگاه، كسب آشنايي كلي با خودارزیابی در سازماني  است. • مخاطبان دوره، همه مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف سازمان هستند که دور های پیش نیاز را گذرانده باشند.

• مروری بر مفاهيم بنيادين، معيارها و منطق ارزیابی
• تشریح فرایند خودارزیابی
• مزایای خودارزیابی
• تشریح رویکردهای خودارزیابی
• بکارگیری رویکرد خودارزیابی متناسب با بلوغ سازمانی
• نحوه تدوین گزارش خودارزیابی
• انجام کارهای گروهی و عملی
8

18 و 19 خرداد 1400

ساعت 9 الی 13​

7,412,000
کارگاه آموزشی تدوین اظهارنامه SWTW• هدف از این کارگاه، آشنایی با نحوه ارزیابی و تدوین اظهارنامه بر اساس الگوی تعالی سازمانی است.   • مخاطبان دوره عمدتا مدیران و کارشناسان در واحدهای تعالی سازمانی و کیفیت و افراد علاقمند به ارزیابی هستند.

• مروری بر مفاهيم بنيادين،  معيارها و منطق ارزیابی
• تشریح فرايند جايزه ملی تعالی سازمانی
• کاربردهای اظهارنامه
• تشریح فرآيند تدوين اظهارنامه
• ویژگی های تیم تدوین اظهارنامه
• چگونگی جمع آوری اطلاعات
• نحوه نگارش اظهارنامه
• چگونگی تدوین جداول توانمند سازها و نتایج
• انجام کارهای گروهی و عملی
8

11 و 12 خرداد 1400

ساعت 9 الی 13

7,412,000
تربیت ارزیاب ATW• هدف این کارگاه آموزشی، انتقال دانش و مهارت ارزیابی و همچنین پرورش متخصصانی است که بتوانند در حوزه‌های تعالی سازمانی و کیفیت به فعالیت بپردازند. • مخاطبان دوره، مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف سازمان‌های مختلف و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی هستند

• مروری بر مفاهيم بنيادين، معيارها و منطق ارزیابی
• تشریح فرایند ارزیابی
•  شناسایی و تحلیل اطلاعات کلیدی
• شناسایی نقاط قوت، زمینه های قابل بهبود و موضوعات قابل بررسی در بازدید از محل
• تشریح ماتریس امتیاز دهی
•  فرایند اجماع و بازدید از محل
• گزارش بازخورد
• انجام کارهای گروهی و عملی
8

4 و 5 خرداد 1400

5,668,000
تشریح مدل تعالی سازمانی - ویرایش 1400 ETW• هدف از این کارگاه، تشریح کامل مدل 1400و منطق ارزیابی آن است. • مخاطبان دوره، مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف سازمان‌های مختلف و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی هستند.
• آموزش و شبیه‌سازی ارزیابی‌های جایزه ملّی
• مهارت های ارتباطی ارزیابان جایزه ملّی
• کار قبل از دوره، کارگاه، آزمون و مصاحبه​
• تاریخچه، مزایا و کاربردهای مدل های تعالی سازمانی
• آشنایی با جایزه ملی تعالی سازمانی
• تشریح مفاهيم بنيادين
• تشریح ساختار کلی معیارها
• تشریح  نکات راهنما
• تشریح منطق ارزیابی شامل عناصر و ویژگی ها
• انجام کارهای گروهی و عملی
16

26 و 27 اردیبهشت

و 2 و 3 خرداد 1400

ساعت 9 الی 13​

​​​

11,336,000
آشنایی با مدل تعالی سازمانی IEM- ویرایش 1400 • هدف از این کارگاه، آشنایی فراگیران با مدل تعالی سازمانی و کلیاتی از خودارزیابی است.      • مخاطبان دوره، همه مدیران و کارشناسان در بخش‌های مختلف سازمان هستند.
• تاریخچه، مزایا و کاربردهای مدل های تعالی سازمانی
• تشریح مفاهیم بنیادین
• آشنایی کلی با معیارها و زیر معیارها
• آشنایی کلی  با منطق ارزیابی

4

12 اردیبهشت 1400
ساعت 9 الی 13
3,270,000
  
  
  
There are no items to show in this view of the "مستندات برنامه های آموزشی" document library.

مرکز تعالی سازمانی به روال سال‌های گذشته و در قالب برنامه‌های مرتبط با جایزه ملّی تعالی سازمانی "تورهای تعالی" را به اجرا در می‌آورد.
این تورها به صورت یك روزه، با حضور حدود 30 نفر از مدیران و كارشناسان مرتبط و علاقمند در محل یكی از سازمان‌های موفق كشور برگزار می‌شود. این تورها با فراهم آوردن امكان بازدید از سازمان‌های برتر ایرانی، شناخت عمیق‌تری از رویكردهای موفق را میسر می‌سازد.
برخی از عناوین تورهای تعالی: مدیریت هزینه‌ها، مدیریت زنجیره تامین، HSE ، ارزیابی360 درجه، فناوری اطلاعات، نظام آموزش كاركنان، كایزن، مدیریت فرایندها، مدیریت منابع انسانی، نظام پیشنهادها، برنامه ریزی استراتژیك و ...
برخی از سازمان‌های ارائه دهنده تجربه در تورهای تعالی: فولاد مباركه، ایران خودرو، ساپكو، فولاد خوزستان، همكاران سیستم، سایپا، سازه‌گستر سایپا، نیرومحركه، مكو، فولاد خراسان، پالایش گاز سرخون و قشم، شاتل و ...
  
  
  
51امین همایش فصلی با موضوع نوآوری در کسب و کار.pptx51امین همایش فصلی با موضوع نوآوری در کسب و کارنوآوری در مدل کسب و کار
960129.فراخوان تور و همایش96.pdf960129.فراخوان تور و همایش96فراخوان تور و همایش 96
970506.بروشور تورهاي تعالي سال 1397.pdf970506.بروشور تورهاي تعالي سال 1397تورهای تعالی سال 1397-جدید
970620.OEPتقویم پاییز_پرورش متخصصان تعالی سازمانی  و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی.pdf970620.OEPتقویم پاییز_پرورش متخصصان تعالی سازمانی و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانیپرورش متخصصان تعالی سازمانی -تقویم پاییز1397
971219.OEPتقویم بهار_پرورش متخصصان تعالی سازمانی  و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی.pdf971219.OEPتقویم بهار_پرورش متخصصان تعالی سازمانی و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانیbahar-calender
98_INEA_رزومه ثبت نام کنندگان در سطح 3.doc98_INEA_رزومه ثبت نام کنندگان در سطح 3رزومه
980222.OEPتقویم تابستان_پرورش متخصصان تعالی سازمانی  و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی.pdf980222.OEPتقویم تابستان_پرورش متخصصان تعالی سازمانی و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی
980514-paeez.pdf980514-paeezتقویم
980924.بروشور تلفیقی تعالي سال 1398.pdf980924.بروشور تلفیقی تعالي سال 1398
981002.بروشور تورهاي تعالي سال 1398.pdf981002.بروشور تورهاي تعالي سال 1398
Developing Functional Strategies --- 97-07-23.pdfDeveloping Functional Strategies --- 97-07-23
Hamayesh 58-2.pdfHamayesh 58-2هم اندیشی شهرداری
ict.pdfict
KnowledgeManagementSlides.pdf
تحویل به: Ahadi ZahraKnowledgeManagementSlides.pdf
تحویل به: Ahadi ZahraKnowledgeManagementSlides46 امین همایش فصلی  جایزه ملّی تعالی سازمانی با موضوع طراحی و اعمال رویکرد دانشی در نظام مدیریت استراتژیک
Leadership.pdfLeadershipچهلمین همایش فصلی جایزه ملی با موضوع توسعه رهبری (12 مرداد 94) ارائه استاد
m205.jpgm205
siapa yadak tour.pdfsiapa yadak tourتور تعالی شرکت سایپا یدک
taghvim paeez.pdftaghvim paeezتویم پاییز
Touga.pdfTougaچهلمین همایش فصلی جایزه ملی با موضوع توسعه رهبری (12 مرداد 94)
tour98.pdftour98
تقویم بهار_پرورش متخصصان تعالی سازمانی  و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی.pdfتقویم بهار_پرورش متخصصان تعالی سازمانی و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای تعالی سازمانی
تقویم تابستان.pdfتقویم تابستان
دوره دوم آشنایی با مدل تعالی سازمانی-980507.jpgدوره دوم آشنایی با مدل تعالی سازمانی-980507دومین دوره مجازی
فراخوان.pdfفراخوانفراخوان مستندسازی و ارائه تجربه‌های موفق سازمان‌های سرآمد در حوزه تعالی سازمانی
همایش بانک.pdfهمایش بانک
سازمان مدیریت صنعتی به روال سال‌های گذشته و در قالب برنامه‌های موردی، جایزه ملّی تعالی سازمانی و دستاوردهای بخشی آن را در قالب "همایش‌های ترویجی" معرفی می‌نماید.
به عنوان نمونه همایش چشم انداز تعالی در صنعت بانك و بیمه كشور با حضور مدیران‌عامل، مدیران وكارشناسان صنعت بانك و بیمه تشكیل گردید. این همایش با هدف انتشار تجارب بانك‌ها و موسسات مالی در ارتباط با اثرات بكارگیری مدل تعالی سازمانی و شركت در فرآیند جایزه ملّی تعالی سازمانی برگزار شد